poniedziałek, 7 marca 2011

Dziobas RAR Player

Ostatnio po resinstalacji windowsa szukałem porządnego programu do odtwarzania filmów wideo, który byłby prosty, a zarazem spełniał moje wszelkie oczekiwania.

Szperając po blogach oraz forach internetowych, czytając opinie wielu użytkowników natrafiłem na bardzo ciekawą aplikację, a mianowicie Dziobas RAR Player.



Jako iż mam wolne łącze ściąganie filmu 700mb tylko po to aby okazało się, że jest to fake lub archiwum jest uszkodzone mnie nie pociesza. Dziobas posiada funkcje, która pozwala odtwarzać filmy z skompresowanych plików rar oraz tych plików rar, które podzielone są na party(części).

Co ciekawe, aplikacja posiada także swój własny zestaw kodeków, dlatego nie musimy instalować na naszym komputerze nic oprócz zajmującego kilka mb programu.

Kolejnym atutem Dziobasa jest automatyczne wyszukiwanie oraz pobieranie napisów do naszego filmu przy pomocy jednego kliknięcia. Program łączy się z najpopularniejszymi serwisami i pobiera z nich napisy dopasowane do naszej wersji filmu.

Dodatkowo RAR Player ma wbudowane wiele filtrów, które pozwalają regulować jasność, kontrast, proporcje itd. obrazu

Według mnie jest to najlepszy, darmowy program do odtwarzania filmów, który jest intuicyjny, prosty, a zarazem ma pełen wachlarz tylko przydatnych funkcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz